Samba - rychla sit - bez switcha?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Září 21 13:26:20 CEST 2000

> No v pripade ze by ta stanice nebo ten server mel zapnuty full duplex a je
> pripojeny k normalniimu HUBu tak tam muze vznikat velke mnozstvi kolizi.
>
>  Z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz nahodou dojde ke spatnemu rozpoznani
>  full-duplex modu mezi 100mbit kartou v PC a 100mbit switchem, tak jde
>  komunikace s takovym PC rapidne dolu, ale diky tomu ze je to ve switchi
>  tak se to tyka jen toho jednoho PC.
>
> Kdyz pak takovou kombinaci spoji naprimo bez HUBu a bez ostatnich stanic,
> tak se tam spatne zapnuty full-duplex nemusi tolik projevit, respektive
> [...]

Dobry pokus Watsone. Musim uznat ze ste ma skoro dostal :-)
Zabudate ale na to, ze problem bol iba ked sa stahovalo zo samby. Na sambu
to islo pomerne rychlejsie(aspon rychlejsie). Takze keby bol problem so
duplexom, tak by sa asi nedostali ani k tomu dobremu vysledku :-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2