Samba - rychla sit - bez switcha?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Září 21 13:37:42 CEST 2000

On Thu, 21 Sep 2000, Jan Satko wrote:

> Dobry pokus Watsone. Musim uznat ze ste ma skoro dostal :-)
> Zabudate ale na to, ze problem bol iba ked sa stahovalo zo samby. Na sambu
> to islo pomerne rychlejsie(aspon rychlejsie). Takze keby bol problem so
> duplexom, tak by sa asi nedostali ani k tomu dobremu vysledku :-)

Mohlo (tedy netvrdim ze to tak musi byt) by to byt tim, ze samba jela na
full-duplex a PC jen na half. Samba ktera davala vic dat pak vysilala i v
dobe kdy PC posilalo potvrzeni a vznikaly kolize. Obracene kdyz davalo vic
dat PC, tak to nevysilalo pri prijmu potvrzeni od samby, takze kolizi v
opacnem smeru mohlo byt mene.

Kazdopadne pravou pricinu zavady by asi nejlip vystihl jeji 'majitel' ,
tedy pokud se mu ji podari odhalit.