slovencina (locale ?)

Čtvrtek Září 21 14:44:07 CEST 2000

Dňa Št, 21 sep 2000 ste (Jan Satko) napísali:
> Zdravicko.
> Doteraz som bezal vzdy pod anglickym redhatom ale mam pocit, ze budem
> nuteny pouzivat(prejst na) taky linux, ktory bude so mnou komunikovat po
> slovensky. Okrem toho ze nainstalujem redhat v slovenskom jazyku,
> predpokladam ze budem musiet este nieco spravit, aby klavesnica aj
> obrazovka  poznala diakritiku.
> Vie ma niekto nasmerovat, kde by som sa o tom mohol nieco docitat ?
>
> PS: setlocale je c-ckova funkcia :-)

Programy, ktore su spravne napisane a lokalizovane sa s vami zacnu bavit
po slovensky po na staveni premennych:
LANG=sk_SK
LC_*=sk_SK - * predtavuje niektore zo slov ALL, NUMBER, ...
LINGUAS=sk_SK

Samozrejme, ze nastavit klavesnicu a zobrazovanie budete musiet nastavit
este popri tom.

Mali by ste zacat niekde tu:
http://www.penguin.cz/czech-howto/ - ano je to pre cestinu, ale da sa z
toho vychadzat
http://www.debian.cz/slovak/ - ano je to pre debian, ale upravite podla
toho aj redhat.

Na tych strankach je napisane aj to ako presviedcat neprisposobive
programy.

Vela stastia.

--
Marian Cavojsky