slovencina (locale ?)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Září 21 14:40:25 CEST 2000

Zdravicko.
Doteraz som bezal vzdy pod anglickym redhatom ale mam pocit, ze budem
nuteny pouzivat(prejst na) taky linux, ktory bude so mnou komunikovat po
slovensky. Okrem toho ze nainstalujem redhat v slovenskom jazyku,
predpokladam ze budem musiet este nieco spravit, aby klavesnica aj
obrazovka  poznala diakritiku.
Vie ma niekto nasmerovat, kde by som sa o tom mohol nieco docitat ?

PS: setlocale je c-ckova funkcia :-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2