Pripojeni na volny

sejnoha sejnoha na jaja.kn.vutbr.cz
Čtvrtek Září 21 15:19:33 CEST 2000

On Thu, 21 Sep 2000 00:19:26 +0200 (CEST), Dan Ohnesorg said:

> On Wed, 20 Sep 2000, Petr Beranek wrote:
>
>  > > Pokud to chodit nebude poslete vystup z /var/log/messages
>  >
>  >  Je tam :
>  >
>  > can't locate module char-major-108

 to char-major-108 je nejaka zmena nazvu zarizeni ci co, blize PPP HOWTO.
do /etc/conf.modules staci pridat "alias char-major-108 ppp_generic" a melo by
podle HOWTO slapat, ale stale jsem s tim mel problemy. Alias nechtel fungovat
po
depmod -a, jedine se nacetl pri restartu a to jen pri nekterem ! Kdyby nekdo
vedel
co je to za blbost, velice by mi pomohl.

 Sejnoha