slovencina (locale ?)

Filip Stanek filip.stanek na worldonline.cz
Pátek Září 22 22:12:27 CEST 2000

Zdravim!

V konzoli vyzkousejte:
loadkeys sk-qwerty (pripadne zamente sk-qwerty za sk-prog,
sk-prog-qwerty,
sk-prog-qwertz nebo
sk-qwertz).

Tyto klavesnice by se mely nachazet v /usr/lib/kbd/keymaps/i386/qwerty
(resp.
qwertz).
Vychazim z me instalace RH6.2US (nevim jak to vypada na Vasi 5.2).
Pouzivam podobnou klavesnici (cz-lat2-prog) a v ni se da dokonce pomoci
klavesy Pause/Break
prepinat do anglicke klavesnice, bohuzel v tomto modu mi nefunguji
kombinace
Ctrl+Alt+F7 pro navrat
z konzole do X. Proto jsem si napsal dva skripty pojmenovane cz
(obsahuje:
loadkeys cz-lat2-prog)
a us (loadkeys -d, ten natahne "default keymap"). V us verzi mi jiz
klavesni
"slape" jak ma.

V X-ech pouzivam na prepinani klavesnice program kikbd (KDE
International
Keyboard) z baliku KDE,
i kdyz pouzivam Window Maker Window Manager. U kikbd staci v setup-u
vypnout
"docking" do KDE panelu,
on si pak spokojene lezi v rohu obrazovky, kam jej odkazete (napr.
vlevo-dole).

Snad to nejak pomuze.

S pozdravem,

                            Filip Stanek