slovencina (locale ?)

Čtvrtek Září 21 18:10:31 CEST 2000

Dňa Št, 21 sep 2000 ste (Jan Satko) napísali:
> Na rh5.2(anglicky) 2.0.36
> Som nastavil premenne LANG a LC_ALL.
> Podla stranky som zaviedol font: setfont lat2-16.psf (na konzole sa font
> zmenil)
> Cez windowsovy prehmat som zmenil klavesnicu. Ale stale mi to neukazuje
> dobre niektore znaky s diakritikou. Urcite robim este nieco zle.
> Asi musim nejako zmenit unix-klavesnicu na slovensku ze ?
> Lebo windows tusim koduje win-1250 a ten font je ISO-8859-2.
> Alebo este nieco ?

Skusme si to zhrnut. Klavesnica sa prepla? (Ked prejdete po vrchnom rade
klaves (cisla) sa pise co?). Ide o to zistit ci len zle zobrazuje
slovenske znaky, alebo vobec sa neprepla. Aky program ste pouzili na
prepinanie klavesnice. (Teraz Vam neviem hned poradit, pretoze na tomto
stroji pracujem v X-och a v textovom okne som klavesnicu ani fonty
nerozchadzal.) Mozem to zistit doma, kde pracujem, len v textovom okne mam
to rozchodene.

Ak chcete otestovat fonty tak je najlepsie odniekial vziat subor s textom
s diakritikou ( najlepsie v kodovani iso8859-2) a dat si ho zobrazit. Ale
tie vam asi funguju.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk