slovencina (locale ?)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Září 22 08:44:24 CEST 2000

> Skusme si to zhrnut. Klavesnica sa prepla? (Ked prejdete po vrchnom rade
> klaves (cisla) sa pise co?). Ide o to zistit ci len zle zobrazuje
> slovenske znaky, alebo vobec sa neprepla. Aky program ste pouzili na
> prepinanie klavesnice. (Teraz Vam neviem hned poradit, pretoze na tomto
> stroji pracujem v X-och a v textovom okne som klavesnicu ani fonty
> nerozchadzal.) Mozem to zistit doma, kde pracujem, len v textovom okne mam
> to rozchodene.

Prepla. ALT-SHIFT. Ale nie som na konzole. Som na ssh z windowsu.
A prepinanice urcite funguje, lebo prepisujem texty vo win1250. Takze viem
ze ta klavesnica prepne. Len zle ukazuje znaky.

> Ak chcete otestovat fonty tak je najlepsie odniekial vziat subor s textom
> s diakritikou ( najlepsie v kodovani iso8859-2) a dat si ho zobrazit. Ale
> tie vam asi funguju.

Toto je dobry napad. Skusim.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2