Beginer - Zatuhnutí počítače při instalaci R

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Září 21 22:36:49 CEST 2000

Dne Čt, 21 zář 2000 Milan Kundrat napsal(a):
>Tak se mi to konečně podařilo nainstalovat. Asi je to způsobeno
>uspáváním počítače, ale nevím jak to vypnout. V BIOSu jsem vypnul vše, co
>jen mohlo počítač vypnout, nebo uspat. Při instalaci jsem musel pořád něco
>dělat (přepínat Caps Lock) aby to neztuhlo. V pořádku jsem nainstaloval. OK.
>Ale při bootování mně to zase zatuhává (úplně jedno kde, může nabíhat co
>chce a zamrzne to). Takže při bootování musím opět přepínat Caps Lock.
>Trochu nepohodlné, ale budiž. Jakmile se přihlásím, tak už nemusím dělat nic
>a netuhne to. Ovšem kdyžpočítač vypínám, tak opět musím mačkat svou
> [...]

Vypnout setreni proudem - apm atd... V BIOSu.
Anebo mu spravne nastavit sledovani aktivit, taky v BIOSu.
Proste BIOS BIOS BIOS......................

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |