Re: Beginer - Zatuhnutí počítače při instalaci R

Milan Kundrat milank na iftprogres.cz
Pátek Září 22 07:53:44 CEST 2000

    Tohle všechno jsem udělal, vypnul jsem Power management uplně, nebo jsem
ho nastavil tak, aby nikdy nic nevypínal a neuspával. Problém bude patrně
někde jinde, ne na straně Linuxu ani BIOSu. Ten počítač je taková stará
"mrcha" ! Třeba procesor pořádně nedrží v patici a občas si jen tak vypadne,
takže se musí přilepovat kusem sirky vteřinovým lepidlem, občas se samovolně
vyšroubují nějaké šroubky a potulují se po základní desce, nebo displej sám
od sebe "zbělá" (fakt se rozsvítí a nejde nic vidět a musím ho
vypnout-zapnout a je vše OK). Jaké jsou další problémy, nevím. RAMka možná
bude taky nějaká "speciální" a vůbec. Před RH 6.2cz jsem používal Debian
2.1, takže ho zkusím. Bádat nad tím, kde je problém, mohu až potom, co to
nějak rozumně rozjedu ! :-)))

    Milan Kundrát