jak na zrcadlo ?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 22 00:16:39 CEST 2000

On Thu, 21 Sep 2000, Petr Skoda wrote:

> Omlouvam se za neznalost, ale jaky soft se dnes pouziva k provozu zrcadla
> nejakeho vetsiho serveru ?   Je to jeste perlovy mirror, nebo prevazilo
> wget ci neco lepsiho ? A je potreba pro provoz zrcadla nejak spolupracovat
> se spravcem zdrojoveho serveru (tj, musi mi on neco natlacit), nebo staci
> zaridit vse na strane klienta - ptam se proto, ze spousta serveru dnes ma
> i ruzne dynamicke HTML vymozenosti - napr spousta clanku je uz treba
> dodavana z nejake databaze pres CGI ci novejsi rozhrani a neni mi jasne
> jak se tohle zrcadli - to prece musim sam rozjet ten samy SW taky ne ?

Pokud jsou to skutecne dynamicka reseni, tak pripada v uvahu jedine
replikace na urovni SQL serveru. Ale mnoho serveru i dynamicke stranky
zpristupnuje pres nejake to id, treba
http://zpravodajstvi/index.html?clanek=1

a to se da odzrcadlit treba tim wgetem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.