zip mechanika ztuhne

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Září 22 06:03:58 CEST 2000

Ja mam podobny problem.
Pri startu musim mit v ZIP mechanice medium jinak ji jadro sice
detekuje ale pak do omrzeni "rve" ze ztratilo interrupt.
Medium jde normalne pripojit ale kdy ho  odpojim tak uz
jine ani tohle opet nepripojim musim do resetu. Dela mi to na
jadre 2.2.10 a 2.216. Jinak mam zip i na dalsich dvou pc a tam
je to bezproblemu. Jinak tato zip je OEM pro HP.
Dan