jak nastavit zobrazovaci font v PUTTY

Eiselt eiselt na lybar.cz
Pátek Září 22 16:11:37 CEST 2000

>Staci v Putty zapnout konverzi carove grafiky. Jako vhodny font muze byt
>Courier.

>Zalozka Terminal -> Poor man's line drawing ("+","-" and "|")

U mne toto nastaveni ani mc -ac nefunguje.

Nejlepsich vysledku jsem dostal s timto nastavenim:

 Terminal: xterm

Na listu Terminal volba:
Use font in Both ANSI and OEM fonts

Font Terminal, 16-pixel

Na Listu Language: none

Presto, ze mi dobre pise "z", "r" ,"s" s hacky,  pismena "c" s hackem a "a"
s carkou vynechava.
Pouziji-li jako terminal program Arctel (placeny)  s nastavenim terminal
"ansi" a nastavim vse bez konverze je zobrazovani cestiny i carove greafiky
v poradku. Bohuzel u PUTTY se mi terminal "ansi" nepodarilo spustit. Jake
terminaly PUTTY zna?

>Je videt ze GUI pro konfigurovani programu pod Win32 je opravdu zbytecna
>namaha programatora, kterou stejene nikdo nepouziva :-(

  Nastavil jsem podle mne snad vsechny mozne kombinace a GUI opravdu
nepomohlo. Ale to asi nebude problem GUI.

BFU
Milos Eiselt