Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Filip Stanek filip.stanek na worldonline.cz
Pátek Září 22 22:12:14 CEST 2000

Jan Polacek wrote:

> Jinak obecne vzato... cokoliv pisu bez diakritiky ( s pocitacema
> pracuju od dob osmibitaku... tam sis o cestine mohl leda tak nechat
> zdat...) a jsem vdecny, kdyz to stejnym zpusobem resi i ostatni. Pokud
> vytvarim dokument, ktery chci napriklad tisknout, je mi jedno v cem ho
> udelam... v tom to i vytisknu a basta.

Zdravim!

Ja jsem taky zacinal na osmibitu (klon ZX Spectra jmenem Didaktik M)  a
cestina (potazmo slovenstina) tam bezela vcelku fajn (az na vzhled tech
fontu, kde ohackovane znaky byly prave kvuli tem hackum mensi nez zbytek).
Jinac si myslim ze cestina bez diakritiky je OK, pokud nejde o cteni zprav
treba
z idnes. Pak by mi asi nabodenicka chybela.
Ja jsem si poprve (a naposled) naistaloval Office (to jsem jeste mival
Windoze)
jen kvuli tomu, ze protokoly do fyziky, z kterych jsem chtel cerpat namet
(;-))
se u mne objevily v M$ doc-u do Off-2000. Zahy jsem zjistil, ze je to
"produkt"
na nekolik desitek veci, jen ne na normalni uzivani. Takze kdyz mi zacatkem
prazdnin
odesly Windoze i s tim Off-em (snad ted neurazim ten repelent), uz jsem je
jednoduse
neinstaloval (ani Windoze).
Nyni jsem si pohraval s LyX-em (a taky s KLyX-em, pro KDE) a myslim, ze na
tvorbu
dokumentu to bude perfektni. Co se tyce pomoci Off-zavislym jedincum, tak mam
pro
ne v zaloze StarOffice 5.2. Je sice velkej a linej, ale zas tak casto jej
nepouzivam a tu
chvilku vzdycky preziju...

Sorry za trochu OT prispevek (ten linux se tu jen tak mihne).
S pozdravem,

Filip Stanek