nehlucny zdroj

Ladislav Dobias L.Dobias na sh.cvut.cz
Pondělí Září 25 00:05:34 CEST 2000

On Tue, 19 Sep 2000, mao wrote:

> mam nejakou starou 486 ze ktere by jsem rad udelal fax.
> mohl by mi nekdo poradit jaky pouzit nehlucny HDD a zdroj.
> Nerad bych taky vyhorel, uz jsem videl vzplat nekolik zdroju :)

Doporucuji precist clanek v poslednim Stereo & video
(10/2000), tam se pise o reseni firmou Mironet - ta krome
snizeni otacek vetracku a zvyseni jejich poctu vam za
priplatek obali hlucici casti nejakym "supermolitanem"
(nepamatuji si nazev, ten je uplne jiny :-)  ), ktery dobre
tlumi hluk, ale i dobre vodi teplo, takze disky neshori...

Zdravi
Lada Dobias