Problem s cestinou - dalsi reseni

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Pondělí Září 25 08:53:25 CEST 2000

On Sun, Sep 24, 2000 at 11:56:40PM +0200, Martin Duspiva wrote:
> Nedavno jsem zde videl prispevek propagujici prenos dokumentu ve formatu
> HTML. Sam pouzivam mnohem jednodussi figl:
> Chci li predat uzivateli Windows nejakou dokumentaci, pouzivam zasadne
> format PDF.
> Vyhody:
> 1. Jednoduse se vytvari - pouzijete tisk do souboru, nebo soubor vytahnete z
> tiskove fronty. Tim ziskate PostScript, ktery spakujete pomoci ps2pdf a
> prenositelny dokument je na svete!
>
> 2. Nema problemy s cestinou - dost jsem se jich trochu bal, ale zbytecne.
> AcrobatReader pro Wokna ma PDF-ka zobrazuje bez problemu.

> [...]

Plus dve nevyhody:

1. Zkousel jste z toho PDFka udelat cut&paste nekam ven?

2. Ps2pdf vlozi casto do PDFka fonty bitmapove a ne vektorove, pri
tisku je to potom hruza.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Pod Pekarnami 338/12                          tel:+420 2 6603 2619
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 6603 2620
Czech Republic                                http://www.suse.cz