Problem s cestinou - dalsi reseni

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Pondělí Září 25 09:05:52 CEST 2000

   From: "Martin Duspiva" <mduspiva na razdva.cz>
   Date: Sun, 24 Sep 2000 23:56:40 +0200

Zdravím,

   > Chci li predat uzivateli Windows nejakou dokumentaci, pouzivam zasadne
   > format PDF.
   > Vyhody:

[...]

   > 2. Nema problemy s cestinou - dost jsem se jich trochu bal, ale zbytecne.
   > AcrobatReader pro Wokna ma PDF-ka zobrazuje bez problemu.

Opravdu? Dokážete v něm vyhledávat česky? Funguje korektně cut & paste? I s
češtinou? A na platformě Windows i Linux? Pokud ano, jste génius!

   > 3. Je to 100% WYSIWYG - o HTML se to neda rict ani nahodou, zato PDF-ka
   > vypadaji vsude nachlup stejne

Opravdu? I s Type 3 fonty? Potom pravděpodobně máte k dispozici zdrojové
texty Acrobat Readeru a opravil jste zprasený rasterizér těchto fontů!

   > 4. Uzivatel Windows bude zasnout jak jste dokazali vytvorit PDF-ko, kdyz
   > nemate Adobe Acrobat - on by to nedokazal :-)

Prosím nepoužívejte podobné výlevy - je to zbytečné. PDF jde samozřejmě
vytvořit stejně tak pod Linuxem jako pod Windows a je to pouze otázkou
znalostí. Nemůžete implicitně předpokládat, že uživatelé Windows mají tyto
znalosti nižší!
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz