Problem s xfs

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Září 25 11:27:59 CEST 2000

On Mon, 25 Sep 2000, Petr Jodas wrote:

> Dobry den,
> mam problemy s font serverem pod RH 6.2 CZ. Jednou za cas mi pri bootu
> nenajede xfs a tudiz nenabehnou ani X-ka. Xfs spadne s chybovym hlasenim, ze
> nemuze nalezt konfiguracni soubor /usr/X11R6/lib/X11/fs/config. Pritom tento
> soubor tam fyzicky je a jde otevrit. Jiz se mi to stalo asi trikrat a
> nepomohlo ani reinstalovani xfs. Poradte, prosim.

No, podle /etc/rc.d/init.d/xfs by xfs mel brat jako konfiguracni soubor
/etc/X11/fs/config. Ten v tom /usr... je puvodni a pri instalaci se
zkopiruje do etc. Podivejte se na prava k tomu v /etc...
Adresar fs ma vlastnika xfs.xfs.
Te obcasnosti nerozumim.
Mam pocit, ze xfs je dost nervozni zvire :-)

Zdravi Jaroslav Honsa.