Problem s xfs

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pondělí Září 25 19:39:29 CEST 2000

Petr Jodas wrote:

> mam problemy s font serverem pod RH 6.2 CZ. Jednou za cas mi pri bootu
> nenajede xfs a tudiz nenabehnou ani X-ka. Xfs spadne s chybovym hlasenim, ze
> nemuze nalezt konfiguracni soubor /usr/X11R6/lib/X11/fs/config. Pritom tento
> soubor tam fyzicky je a jde otevrit. Jiz se mi to stalo asi trikrat a
> nepomohlo ani reinstalovani xfs. Poradte, prosim.

Myslím, že konfigurace xfs v RedHatu 6.2 by se standardně měla
nacházet v /etc/X11/fs/config a v tom /usr by na něj měl být
symlink. Zkuste zkontrolovat, jestli to tak je a jestli může
xfs, který typicky běží s UID uživatele "xfs"  tento soubor
číst.

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe na stavos.cz