problem s nastavenim qwerty klavesnice v KDE2

Jan Klimeš klimes na stemmark.cz
Pondělí Září 25 15:54:29 CEST 2000

Hodlam prejit na KDE2, ale nevim, jak na klavesnici - KDE nabizi pouze
qwertz rozlozeni ceske klavesnice a ja pouzivam normalne qwerty. KDE1
umoznovalo neloadovat KDE klavesnici a pouzival jsem puvodni nastaveni
klavesnice z X (jestli tomu spravne rozumim). Nevim, jak totez udelat v
KDE2. Kdyz nastartuju X v Gnome, je vsechno, jak ma byt. Nevite, jak zmenit
rozlozeni v KDE2, ci jak to prinutit, aby to pouzivalo puvodni nastaveni
klavesnice? Uvital bych i odkaz na prislusnou dokumentaci, kterou ale nevim,
kde hledat (na www.kde.org jsem to nenasel).

Diky, Honza