problem s nastavenim qwerty klavesnice v KDE2 (VYRESENO)

Jan Klimeš klimes na stemmark.cz
Středa Září 27 13:47:25 CEST 2000

Mozna budou taci, kteri to jeste neodhalili: Staci odstranit soubor
~/.kde/config/kxkbrc (aspon tusim, ze tam se ten konfiguracni soubor
naleza - nemam to pred sebou). Editovat tenhle soubor (load=false) nestaci.

Honza