BP6 [Was: dvouprocesory]

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Září 25 19:54:12 CEST 2000

On 25 Sep 2000 10:14:01 +0200, Daniel Smolik wrote:

:> Kamarad ma tuhle desku jiz rok a k plne spokojenosti na ni
:> provozuje NT 4.0 workstation a 95OSR2. Vse na prvni pokus...

: Tak to gratuluji, ja tam Winshit nedostal ani nahodou.

Na UDMA/66 kanal ani ja (ale prilis som neskusal, vtedy
este ani Linux nemal stabilny driver). Po upgrade
BIOS-u (akasi beta QQ, kedze chodila ako mala, dalej
som neskusal) a SP6 pre NT-cka je vsetko v poriadku
pre NT 4.0, W98 aj Linux.

Pozor na bug BIOS-u - LBA rezim nerozchodite (aspon na
klasickom IDE, na HPT som neskusal). Po reboote
si vymysli nejaku divnu geometriu :-( - to bol mozno
dovod problemov.

: ale chtel jsem hrat Tomb Ridera.

:-), ja zase nejake tie letecke simulatory, preto tie W98.
Flightgear predsa len este za moc nestoji :-)

Zdravi
--
				Stano