BP6 [Was: dvouprocesory]

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Úterý Září 26 18:23:36 CEST 2000

Stanislav Meduna wrote:

> On 25 Sep 2000 10:14:01 +0200, Daniel Smolik wrote:
>
> :> Kamarad ma tuhle desku jiz rok a k plne spokojenosti na ni
> :> provozuje NT 4.0 workstation a 95OSR2. Vse na prvni pokus...
>
> : Tak to gratuluji, ja tam Winshit nedostal ani nahodou.
>
> Na UDMA/66 kanal ani ja (ale prilis som neskusal, vtedy
> este ani Linux nemal stabilny driver). Po upgrade
> BIOS-u (akasi beta QQ, kedze chodila ako mala, dalej
> som neskusal) a SP6 pre NT-cka je vsetko v poriadku
> pre NT 4.0, W98 aj Linux.
Ted mam RU + pridany SCSI bios + Logo Linux Inside.

> Pozor na bug BIOS-u - LBA rezim nerozchodite (aspon na
> klasickom IDE, na HPT som neskusal). Po reboote
> si vymysli nejaku divnu geometriu :-( - to bol mozno
> dovod problemov.
Ne, ne ja mam osazene vsechny sloty SCSI,BTTV,SOUND
,ETHER,dalsi porty a to WINshit
ani nahodou nerozchodily. S Linuxem jsem nikdy nemel
nejmensi problem mam IBM
disk na HPT366 v UDMA66 a chodi to bez problemu

> : ale chtel jsem hrat Tomb Ridera.
>
> :-), ja zase nejake tie letecke simulatory, preto tie W98.
> Flightgear predsa len este za moc nestoji :-)
To jsem chtel taky, ale tak dlouho mi ty Win nevydrzely
:-((.

					Dan

--
Daniel Smolik