Antivir, AVP

Karel Kral offline na co-as.cz
Úterý Září 26 07:28:18 CEST 2000

Dobry den,

Mam tu RedHat 6.1CZ a chtel bych kontrolovat e-mail na pritomnost
viru. Chtel bych aby to umelo pripadny vir v mailboxu vymazat a poslat
o tom zpravu odesilateli a prijemci (co a jaky vir kde byl). Uzivatele
si stahuji postu pres POP (ipop3d).

Napsal jsem si neco sam (pouzivam fetchmail, procmail, AVPscaner -
AVPdaemon se mi nepodarilo rozbehat) ale ma to male kosmeticke vady.

Neresi to uz nekdo/nekde ? To AVP by se mi i lilbilo - chtel bych u nej
spise zustat...

Uvitam jakoukoliv odpoved. Hledal jsem na hodne mistech a hodne
dlouho a presto jsem nic nenasel. Jo, a jsem zacatecnik...

-- Karel Kral, e-mail: Kral na co-as.cz