Red Hat 7.0 (guinness)

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Úterý Září 26 21:40:47 CEST 2000

On Tue, 26 Sep 2000, Petr Šobáň wrote:

> Je nekde popis rozdilu - co mi to prinese kdyz mam rh6.2 ?

No nejlepsi popis je asi v RELEASE-NOTES a README, umistenych v
Gunnessovi. A na serveru junyks je taky clanek.
Co jsem koukal tak nejvetsimi zmenami jsou vymeny nekterych baliku (lprng
misto lpr, xinetd misto inetd) a tradicni upgrady (XFree86 4.0.1). Dalsi
zmenou je umisteni nekterych veci (pry kvuli vetsi kompatibilite s fhs).
Jinak ani na jeden z avizovanych ceskych mirroru se uz neda dostat a tak
sosam ze Slovenska (jenom adresar RPMS ma pres 700 MB).

--
Michal Kaspar

VSE Praha