BEGINER: firewall

-LandD- landd na softline.sk
Úterý Září 26 14:33:24 CEST 2000

Dik za radu, aspon viem ze ten OpenMail dam niekde do internej siete.

Jediny v okoli, kto prichadza v uvahu, je linux na linux.cz alebo zaplatit $$$
A kedze $$$ sa platit nesce, budem muset do toho sam, aspon sa niecomu zas
poducim.
Preto som chcel aspon nejake prakticke skusenosti, resp nejaky slusny
dokument.
Pustil som sa do securing and optimizing redhat linux, ale je to slusna kopa
stranok ....

pekny zvysok dna