BEGINER: firewall

kubicek na byll.cz kubicek na byll.cz
Úterý Září 26 16:00:45 CEST 2000

> bind.
> siete.
> len

BTW, od kdy jde pouzivat squid jako firewall. Vzdycky jsem mel za to ze
paketovy firewall dela ipchains (nebo netfilter), pripadny proxy
firewall napr. TIS. Squid je pro me jen proxy cache rekneme s filtry
pro http a ftp. Dival jsem se na stranku squidu a nic noveho v tomto
smeru jsem nenasel.  Protoze uz po nekolikate slysim, ze squid snad
rovna se firewall, chci zeptat jak to je. Jake moznosti pro firewall
squid ma?

diky projasneni,

Petr