rw pristup uzivatele na vfat disk

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Září 26 20:09:58 CEST 2000

Dne Út, 26 zář 2000 Martin Tkadlčík napsal(a):
>Pekne odpoledne vespolek,
>

>na instalovanem domacim pocitaci s RH 6.1 bych chtel mit rw pristup k vfat
>disku. Snazil jsem se postupovat podle prikladu v konferenci, ale bez
>uspechu. Myslím ze mi chybi pouze kousek.
>
>v /etc/ftab mam nastaveny rw pristup k vfat disku. Adresar vlastni root a
>grupa je users. Prava jsou nastaveny rwxrwxrwx. Jakmile primoutim disk, tak
>root pochopitelne do nej muze, ale user ne. Po primounteni se prava adresare
>zmeni na rwxr-xr-x a vlastník na root.root.
>
>Pokousel jsem se nastavit s-bit a gid, ale bez jakehokoliv ucinku. Myslite
> [...]

do etc/fstab dodej neco takoveho, proste tam nastav primo urceneho uzivatela,
nebo skupinu ktera tam muze pristupovat. - uid - gid

/dev/hda1	/home/petr/Disk_C	vfat	 user,noexec,dev,suid,rw,conv=auto,uid=500,gid=500,umask=077 1 1

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |