LILO verze 21

Pohoda pohoda na seznam.cz
Středa Září 27 02:17:26 CEST 2000

Vazeni zkusenejsi kolegove,
vlastnim 20GB disk. Primarni partition ma 3GB, extended 17. Extended je rozd
elena na 14GB a 3 GB logicke oddily. Ten posledni (3GB) je Linux RH6.2CZ. Ji
nak je to samy prohnily MS :-)
Problem mam se zavadecem LILO. Jelikoz je cylindr>1023, tak to rve, ze to pr
es LILO nepujde (klasika - pri startu se napise jen: LI a pocitac zatuhne).
Pouzivam linearni pristup k disku. Myslel jsem si, ze vse obejdu, kdyz budu
misto LILA pouzivat XOSL, ktery se instaluje pod Windows. Funguje dobre, az
na to, ze kdyz dam bootovat z toho Linuxovyho oddilu, tak to dela porad to s
amy. Na redhat.cz psali, ze nova verze tj. LILO 21 to uz bude zvladat, tak j
sem si ji sehnal. Nainstaloval pres kpackage, ale zadna zmena. Jsem dost zou
falej z vecnyho bootovani pres disketu. Pomozte nekdo prosim. Popis kdyz tak
hodne nazornej. Diky moc!