LILO verze 21

Středa Září 27 07:59:49 CEST 2000

Pohoda <pohoda na seznam.cz> wrote:

-> Vazeni zkusenejsi kolegove,

-> vlastnim 20GB disk. Primarni partition ma 3GB, extended 17. Extended je
-> rozd elena na 14GB a 3 GB logicke oddily. Ten posledni (3GB) je Linux
-> RH6.2CZ. Ji nak je to samy prohnily MS :-)

-> Problem mam se zavadecem LILO. Jelikoz je cylindr>1023, tak to rve, ze to
-> pres LILO nepujde (klasika - pri startu se napise jen: LI a pocitac
-> zatuhne). Pouzivam linearni pristup k disku. Myslel jsem si, ze vse
-> obejdu, kdyz budu misto LILA pouzivat XOSL, ktery se instaluje pod
-> Windows. Funguje dobre, az na to, ze kdyz dam bootovat z toho Linuxovyho
-> oddilu, tak to dela porad to samy.

preco hovorite ze to funguje dobre ked to nefunguje dobre?

-> Na redhat.cz psali, ze nova verze tj. LILO 21 to uz bude zvladat, tak j
-> sem si ji sehnal. Nainstaloval pres kpackage, ale zadna zmena. Jsem dost
-> zou falej z vecnyho bootovani pres disketu. Pomozte nekdo prosim. Popis
-> kdyz tak hodne nazornej. Diky moc!

mozno vasa doska skratka nezvlada bootovat z toho cylindru...
grub by vraj mohol...

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.