Red Hat 7.0 (guinness)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Září 27 08:18:06 CEST 2000

> mirror na slovensku je na adrese: ftp.redhat.sk v podadresari
> /releases/guinness
> k dispozicii su tiez iso image, ako aj rozbalena instalacia..
>
> v pripade ze chcete stahovat distribuciu zo slovenska, velmi odporucam prave
> tento mirror, pretoze je priamo v peeringovom centre..

Som si pozrel ze domenu redhat.sk ma SKLUG.
A ftp.redhat.sk je virtualna domena, ktora je nasmerovana na jeden adresar
SANETackeho ftp servera ftp.cvt.stuba.sk, na ktorom je mirror viacerych
distribucii.

PS: mozno aj zastupcovia ostatnych distribucii na slovensku by chceli
ftp.distribucia-linuxu.sk nasmerovat na ten server. Urcite to pojde rychlo
:-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2