Red Hat 7.0 (guinness)

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Čtvrtek Září 28 12:15:34 CEST 2000

http://www.junyks.cz/article.asp?id=421

> v 7.0 sa to uz zmenilo?

Ne uplne. Ta recenze taky nebyla uplne korektni, treba jadro 2.4 tam je
ale uz od bety bylo myslim hlavnim 2.2.neco a 2.4 jen jako doplnek. Ale je
pravda, ze napriklad gcc je 2.96, z kterym jadro neskompilujete (ale je
tam k tomu kgcc, ovsem beze slova o tom, jak ho vlastne pouzit (nebo jsem
to slovo nenasel), a vcera se mi to povedlo az na treti pokus), glibc je
2.1.92.
Navic je provedeno pomerne dost zmen v dalsich vecech, takze tenhle RH je
opravdu pomerne novatorsky a ne server bych to asi neinstaloval.

--
Michal Kaspar

VSE Praha