BG: problem se zmenou hesel

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Středa Září 27 09:47:49 CEST 2000

Dd,

mit jen roota se mi nelibi, chtel jsem dalsi uzivatele :-).

Jdou zalozit. Ale nejdou jim udelat hesla v linuxconfu (linuxconfu z prikazove
radky) a v linuxconfu volanem z KDE (udelal jsem instalaci WS s KDE z
ceskeho CD).

ALE POMOCI programu NASTAVENI UZIVATELU Z KDE HESLA V POHODE NASTAVIM
a jine problemy (zatim) nevidim.

Ani jeden ten linuxconf (z prik.radky, nebo z KDE) v te situaci nejde ukoncit.

Safra, dofrasa, co by to mohlo byt?

Diky za pomoc.
--
S pozdravem,
 j.c.                            http://www.nastenky.cz/foto/

P.S. (naokraj: vcera jsem horkotezko preinstaloval PC /w2k a rh6.2/
mel jsem trochu problemy s tim, jak udelat partitions na disku 15GB.
Nakonec mam na zacatku 4.6GB linux a 128MB swap a na konci primarni
aktivni w2k. Dost jsem zapolil s multibootem, hledani v archivu neslo.
Nicmene, chodi to, ale potreboval bych podrobnejsi informace jak to
nastavovat - mam nejasnosti, co se tyce mbr a aktivni partition a
cerpat z archivu v konferenci v tomto pripade se mi nejevi spolehlive,
kazdy radi neco jineho a navic poskytne nekompletni informaci (a to se
pri jejim pouziti projevi fatalne) a probira jine pripady :-((( )