rtl8139 ve stare 486

Jaroslav Mikulik jarda.mikulik na fire.cz
Středa Září 27 11:49:07 CEST 2000

Ahoj!

"Petr Šobáň" wrote:

> Ja jsem snima take spokojen, pouze kdyz jsem je dal do stare 486dx4 120Mhz tak
> nechce chodit, skousel jsem ji i na PCI nechat uplne samotnou nic i jejich
> program pro nastaveni v dosu funguje OK, ale pokud zadam test tak jeto KO
> pocitac se kousne, skousel jseM v biosu menit ruzne veci kolem PCI nic.
> Nevite daji se nejak rozchodit v 486kach?

Zkus ji dat do 1 PCI slotu. Pokud nepomuze davej PCI karty tak aby nebyl mezi nimi volny PCI slot
(tzn. ne sitovku do PCI1 a VGA do PCI3 pricemz PCI2 je volny). Podobny problem jsem mel u 3Com
PCI. Kdyz nebyly v prvnim PCI, tzv. master slotu tak to delalo nejruznejsi binec.

                Jarda Mikulik