rtl8139 ve stare 486

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Středa Září 27 19:50:28 CEST 2000

Dne St, 27 zář 2000 Jaroslav Mikulik napsal(a):
>Ahoj!

>Zkus ji dat do 1 PCI slotu. Pokud nepomuze davej PCI karty tak aby nebyl mezi nimi volny PCI slot
>(tzn. ne sitovku do PCI1 a VGA do PCI3 pricemz PCI2 je volny). Podobny problem jsem mel u 3Com
>PCI. Kdyz nebyly v prvnim PCI, tzv. master slotu tak to delalo nejruznejsi binec.

Toto jsem jiz vyskousel dokonce jsem vytahl grafiku z pci aby tam ta sitovka
byla sama a nic,  podle mne se to nedohodne na IRQ, pritom konfigurace
prilozenym programen OK vypis parametru taky OK test KO.
Skouseno ve vsech slotech a sama.
Asi to nepujde, ale proc je zahadou.

>                Jarda Mikulik

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Daląí informace o konferenci Linux