Red Hat 7.0 (guinness)

Středa Září 27 13:39:54 CEST 2000

Dňa 27. Sep 2000 o 08:21, Jan Satko napísal(a):

odkedy ich tam ma jeden nemenovany komercny provider.;)

co sa tyka samotneho servera o ktorom bola rec, tak je majetkom sanetu, podobne
ako tie priestory v ktorych je umiestnene peeringove centrum a "cirou nahodou"
maju do sixu spojenie ethernetom 100mbit..

> Servery SKLUGU su za linkou FEI STU ktora ide 100Mb do SANETu. A ten ma

ehm.. zarucene informacie z prvej ruky ktore su samozrejme nepravdive...

prepacte ze zatazujem konferenciu dalsimi mailami na tuto temu, myslel som ze v
pripade otazok odpoviem via moj mailbox.. navyse to bolo podohadovane
prednedavnom, tie adresy nie su ani v oficialnych mirror listoch, zverejnenie
urychlilo vydanie redhatu 7.0.

P.S.: co sa tyka ostatnych distribucii umietnenych na tom mirrore, maju tiez
svoje vlastne virtualne ftp servery:
ftp.mandrake.sk
ftp.slackware.sk
(v kratkej dobre pribudne ftp.immunix.sk)

cesky spravcovia domeny suse tvrdia ze spravia vlastny obsah ftp servera, ale
tiez sa tam mirroruje: ftp://ftp.cvt.stuba.sk/pub/Linux/distributions/suse

tiez debian: ftp://ftp.cvt.stuba.sk/pub/Linux/distributions/debian pripadne
ftp://ftp.cvt.stuba.sk/pub/Linux/distributions/debian-iso
(tiez sa da nasmerovat samozrejme domena, v pripade zaujmu vlastnika domeny..)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk