Red Hat 7.0 (guinness)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Září 27 14:06:23 CEST 2000

> odkedy ich tam ma jeden nemenovany komercny provider.;)

Videl si to ? Bol si tam ?
Nie je to nahodu tak, ze SWITCH SANETu je pripojeny jednym portom do
SWITCHU(SIX) ? A na SWITCH SANETu je pripojeny ftp.cvt.stuba.sk ?
Ja myslim ze ano. Zistit sa to neda, nakolko switch nie je router, aby ti
povedal ze cez neho ides.

Od toho idu reci, ze je priamo v SIXe. Mozno v priestoroch ano. Ale urcite
nie je strceny do switchu(SIX), na ktory maju pripojene svoje routre aj
iny provideri.

> co sa tyka samotneho servera o ktorom bola rec, tak je majetkom sanetu, podobne
> ako tie priestory v ktorych je umiestnene peeringove centrum a "cirou nahodou"
> maju do sixu spojenie ethernetom 100mbit..

Takisto ako maju cirou nahodou 100Mb aj dalsi provideri.

> ehm.. zarucene informacie z prvej ruky ktore su samozrejme nepravdive...

http://www.sklug.sk/sponzori.html
-Rade SANETu za umoznenie pripojenia nasho serveru k SIXu

Toto je na stranke SKLUGu.
A ja na 100% viem, ze ten server nie je v SIXe.
A to info o podakovani sa rade SANETu je bezpredmetne a zavadzajuce,
lebo SANET o pripojeni do SIXU nerozhoduje !

Ze o SIX sa staraju ludia, ktoru SU AJ pracovnici SANETu je nieco ine.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2