BEGINER: firewall

Středa Září 27 14:19:59 CEST 2000

On Tue, 26 Sep 2000, Míla Kuchta wrote:

> FWTK od Trusted Information Systems je kompletni reseni. Specialni proxiny
> pro konkretni protokoly, autentifikace atd...

BTW: nechci pomlouvat, ale od te doby, co jsem trochu strcil nos do jejich
zdrojaku, mam pocit, ze je jejich vytvoru lepsi se zdaleka vyhnout.
(Bohuzel nemohu navrhnout zadnou alternativu.)

BTW2: NEEXISTUJE ZADNA "autentifikace". V originale je to
"authentication" (vyslovnost podle www.m-w.com je [o-"then-ti-'kA-sh&n],
takze pokud by tam nekdo chtel mermomoci to "f", mel byt rikat "aufentikace").
Pokud vim, tak cesky slovnik terminu z oblasti inf. bezpecnosti od
Matyase a Hoenigove uvadi preklad "autentizace" (coz zni ponekud lepe,
nez otrocky pocestene "autentikace").