Red Hat 7.0 (guinness)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Září 27 14:37:36 CEST 2000

> Nie je to nahodu tak, ze SWITCH SANETu je pripojeny jednym portom do
> SWITCHU(SIX) ? A na SWITCH SANETu je pripojeny ftp.cvt.stuba.sk ?
> Ja myslim ze ano. Zistit sa to neda, nakolko switch nie je router, aby ti
> povedal ze cez neho ides.

Aby som to uplne vyvratil a ludia nenabudli dojem, ze "vsak to musi byt
routovane" tak ten "switch sanetu" je v podstate nejaky cisco router co ma
hojny pocet portov.

A na tie porty su napojene veci o ktorych sme hovorili. Takze ziadne
servery priamo na SIXe.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2