PERL NEUMI POCITAT!!! (VYRESENO)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Září 27 19:19:12 CEST 2000

On Wed, 27 Sep 2000, Dominik Formanek wrote:

> Nechapu proc se PERL musi v tomhle lisit. Dela ho to uplne pitomym jazykem... Budu muset presedlat na PYTHON.

Jak jsem byl mezitim upozornen, nove verze pythonu obsahuji tuto feature
take. Holt pokrok.

Kulickovy pocitadlo tim netrpi, 100%

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.