diald a mandrake 7.1

Iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Září 28 19:46:26 CEST 2000

zdravim vsetkych...

prosim pomozte... na linux Mandrake som skompiloval a
nainstaloval diald 0.99.3. Ale ako keby mi ignoroval subor
/etc/diald/standard.filter. Ked ho ovladam cez fifo, tak ide. Ked by
mal ale vyvolat spojenie na zaklade pravidiel z toho suboru tak nic.

Dalsia vec s nim je, ze ked naskoci spojenie, spusti ppp...potom ked
ho zrusim, tak zrusi ppp ale zostane vysiet sl0. A potom uz sa s
diald nepripojim. Zostane mi len restart diald.

V com to moze byt problem? Na redhate klasickom mi to funguje v
pohode.

diky za kazdu pomoc

                                   iko
                                   iko na kamarad.cz