rtl8139 ve stare 486

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Září 27 20:38:03 CEST 2000

On Wed, 27 Sep 2000, Petr Šobáň wrote:

> Toto jsem jiz vyskousel dokonce jsem vytahl grafiku z pci aby tam ta sitovka
> byla sama a nic,  podle mne se to nedohodne na IRQ, pritom konfigurace
> prilozenym programen OK vypis parametru taky OK test KO.
> Skouseno ve vsech slotech a sama.
> Asi to nepujde, ale proc je zahadou.

Mel jsem podobny problem se sitovkou rtl8029 ve svy 486. Vsechno
fungovalo, akorat ze sitovky nebehaly interrupty. Nakonec jsem zjistil, ze
za to muze vadny PCI na desce (chipset VIA 82C505 nebo tak nejak - dost
mozna nejhorsi chipset vubec). Tak jsem koupil ISA sitovky a bylo to v
pohode. Ted mam tu rtl8029 na desce s K5 a chipsetem Triton II a beha.

S pozdravem,

Stepan Roh