ISO normy (was Re: Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Září 27 22:14:33 CEST 2000

On Mon, 25 Sep 2000, Machinewriter wrote:

> Je mozne udelit ISO certifikaci firme, ktera pouziva operacni system, ve
> kterem neni kodovani cestiny (ale i rustiny atd.) podle platne ISO normy?

Pokud je mi znamo, tak Microsoft si uz registraci Windows 1250 u ISO
institutu vyridil, takze Win 1250 je take ISO kodovani. Akorat ze ne jaksi
v prvni rade.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.