rtl8139 a half/full duplex

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Září 28 03:53:07 CEST 2000

On Wed, Sep 27, 2000 at 10:51:44PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> Tohle podle me vypada na mrtvou kartu. Pokud se ta karta ta pres krizeny
> kabel do jineho pocitace, chytne se nebo ne? Jestli nepojede ani ve FD,
> tak ji rovnou vyhodte.

(krizeny kabel jsem bohuzel takto v noci nesehnal ;-] )

Vyzkouseli jsme jinou zasuvku ve zdi, jiny kabel, jinou sitovou kartu
(isa ne2k compatible), ruzne kombinace MAC/IP; DOS, windoze, linux a ...
NIC!

(Muj pocitac ze stejne zasuvky a se stejnym kabelem a se stejnou
konfiguraci krasne bezi. Vypojim muj pocitac, zapojim druhy a nejde to
...)

Blikatka zezadu na kartach poblikavaji (tx i rx), ale tcpdump v
promiskuitnim rezimu vidi jen pokusy o odchozi bootp, nevidi zadne
prichozi pakety (zadny provoz na siti). Moduly sitovych karet se bez
problemu nahraji, ifconfig si na nic nestezuje, route take ne. V logu
taktez neni nic zajimaveho.

Me pripada, ze uz tady strasi. Napada nekoho neco?

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//