rtl8139 a half/full duplex

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Září 28 10:11:06 CEST 2000

On 28 Sep 2000, at 3:53, Martin Ma ok wrote:

> (krizeny kabel jsem bohuzel takto v noci nesehnal ;-] )
>
> Vyzkouseli jsme jinou zasuvku ve zdi, jiny kabel, jinou sitovou kartu
> (isa ne2k compatible), ruzne kombinace MAC/IP; DOS, windoze, linux a ...
> NIC!
>
> (Muj pocitac ze stejne zasuvky a se stejnym kabelem a se stejnou
> konfiguraci krasne bezi. Vypojim muj pocitac, zapojim druhy a nejde to
> ...)
>
> Blikatka zezadu na kartach poblikavaji (tx i rx), ale tcpdump v
> promiskuitnim rezimu vidi jen pokusy o odchozi bootp, nevidi zadne
> [...]
Mam celou sit postavenou na karta planet 9504 (rtl8139) a switch
planet 8080.
Kdyz jsem ve windowz nainstaloval sitovou kartu, tak mi ukazovala
led diaoda detekci 100MB/ fullduplex a na switchi totez , ale pakety
se stracely.Proste odchazely a neprichazely.
Nepomahala zmena pc a ani jine sitove karty.
Na konec byl problem v kabelu, proste karta se na switchi
automaticky detekovala jako 100MB a fullduplex.
Pomohlo prestavit na 10MB a fullduplex.
Takze chyba byla nakonec v kabelu .
Zkuste zmenit na 10MB a treba half duplex, pres setup u
instalacniho cd-cka .
Nashle