Proc half duplex ? Bylo rtl8139 a half/full duplex

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Září 28 14:22:42 CEST 2000

On 28 Sep 2000, at 8:02, Roman Kolbábek wrote:

> Zdravim
>
> Vim ze to sem uplne nepatri a pokud se to nekomu nelibi, tak at mi odpovi
> mimo konferenci.
>
> Uz nekolikrat jsem si vsiml, ze nekdo premysli, jak prepnout sitovku do half
> duplexu. Je k vypnuti full duplexu nejaky jiny duvod nez ze ho napriklad
> nezvlada protistrana (switch, hub, ...) ? Jinak je prece u full duplexu
> mozne dosahnout az dvojnasobne propustnosti dat.

To je relativni , protoze kdyz se na to podivate hardwarove , tak
rozdil mezi full duplexem a half je v tom , ze full duplex vyuziva
rychlost v obou smerech.
Nevim jestli si spominam spravne , ale half duplex vysila i prijima
data po jednom drate, kdezto full duplex pro vysilani a prijem
pouziva zvlast drat.