Proc half duplex ? Bylo rtl8139 a half/full duplex

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Září 28 19:29:57 CEST 2000

Igor Bujna wrote:

> To je relativni , protoze kdyz se na to podivate hardwarove , tak
> rozdil mezi full duplexem a half je v tom , ze full duplex vyuziva
> rychlost v obou smerech.

Karta ve fullduplexu vysila a prijima data v jeden okamzik pres pary
TX a RX. Karta v half duplexu pouziva take pary RX a TX jen s tim
rozdilem, ze vysilani/prijem velmi rychle prepina (tzn. bud vysila
nebo prijima, nikdy oboji najednou)

> Nevim jestli si spominam spravne , ale half duplex vysila i prijima
> data po jednom drate, kdezto full duplex pro vysilani a prijem
> pouziva zvlast drat.

Pokud jsem to napsal spatne, tak me opravte.

Roman