kompilacia pre gnome (chyba gnomeCOnf.sh v /usr/local/lib)

Tichomir Kotek kotek na ccsun.tuke.sk
Pátek Září 29 08:26:40 CEST 2000

dobry den vospolok

chcem kompilovat nejake vecicky pre gnome a ./configure hlasi, ze nevie najst
skript gnomeConf.sh v /usr/local/lib ktory sa vytvori pri instalacii
gnome-libs.mam debian potato, ale nainstalovany balik gnome-libs-data ten
skript nema.(  balik gnome-libs som nenasiel :( )
hladal som po disku, hladal som aj v archive linux.cz, nic.

moze mi niekto poradit kde to (gnomeConf.sh) rastie? alebo mi ho
prosim
poslite,+nejak sa z neho vysomarim, co to po mne vlastne chce ;)

-->
ucho:/usr/src/yank-0.1.5# ./configure
checking for gnome-config... no
checking for gnomeConf.sh file in /usr/local/lib... not found
configure: error: Could not find the gnomeConf.sh file that is
generated by
+gnome-libs install
<--

dopredu dakujem

	t!kotek
--
[ kotek na tuke.sk | UVT TU Kosice, 095 602 5110 ]