PDF dokument nejde tisknout?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Září 29 09:41:16 CEST 2000

On Wed, Sep 27, 2000 at 11:44:41PM +0200, Matěj Cepl wrote:
> docela jsem byl prekvapen tim, ze kghostview nedokaze vytisknout PDF
> soubor (predpokladal jsem, ze u gs je to jedno, jestli se jedna o PS
> nebo PDF). Tak jsem se ponoril do hlubin /var/spool/lpd/lp/filter a
> nejsem z toho moc moudry (mam RedHat 6.0CZ). Kam mam co pridat, aby to
> ty PDF soubory tisklo? Nakonec jsem si poradil Acrobatem, ale pripadne
> mi to jako hloupe, kdyz tam mam ten GhostScript, ktery podle meho
> tiskne lepe.

Ja jsem s kvalitou tisku z Acrobatu pomerne spokojenej, ale ono to
stejne pujde krz ten ghostscript, pokud nemate PS tiskarnu.

Jinak doporucuji pouzit ghostscript-6.01 (alladin), s jeho verzi
"pdf2ps" jsem slavil podstatne vetsi uspechy, nez s ghostscriptem 5.x.

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//