OT: zacyceni stisku klavesy neaktivni GTK aplikaci

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Neděle Duben 1 01:22:55 CEST 2001

> a omlouvam se za OT, ale nevedel by nekdo, jestli [a pripadne jak] muze
> _neaktivni_ GTK aplikace zachytit stisk klavesy?
> Jde mi o to, aby program mohl reagovat na zmacknuti nejake zvolene
> klavesove zkratky, ovsem i v okamziku, kdy je aktivni jina aplikace.

  A na co to potrebujete? Nejde to vyresit i jinou cestou? Osobne jsem se
nesetkal s necim takovym a osobne pochybuju, ze by to nejak v gtk slo.
Je pravda, ze existuje neco takoveho jako

  GtkEventBox -- a widget used to catch events for widgets which do not
                 have their own window

  Ale jak to funguje nevim, zkuste se podivat na tohle, jestli to pomuze
nevim. Musi to byt nutne v GTK? Jak rikam, napiste na co to potrebujete nebo
co delate, urcite se najde nejake reseni.

  R.obot.V

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>          -= Oo.oO =-